Heerlijk fris in de bergen

17 juni 2015 - San Gerardo De Dota, Costa Rica

Vandaag zijn we in het hotel beland waar we een aantal dagen geleden ook warwn en goed was bevallen. Deze dag hebben we alleen maar gereden van de ene plak naar de andere. Bekaf waren we. Na een warme nacht (het heeft inmiddels 4 dagen niet geregend en dat is veel viir hier. Dat komt omdat het elninio is. Dit is eens in de 7 jaar dan regemt het dat jaar veel minder. Ja raar maar waar. Als je het fijne ervan wil.weten moet je maar vragen aan Rob Das die weet er alles van. Gisteren zijn we richting het nevelwoud gereden. Zijn we een half uur op weg zie ik in een keer de sleutels van het hotel liggen phhh konden we weer terug. Maar het was een mooie weg dat scheelde. Zo heet als het tropische regenwoid was van Corcovado zo koud is het nevelwoud. Toen we aankwamen in ons hempje en korte broek konden we meteen een lange broek en vest aan. Het was wel even heel erg lekker na zoveel warmte die we afgelopen weken hebben gehad. We zijn de 3300 meter gepaseerd en gaan slapen op 2600 meter. Phhhhh iedere stap die je maakt slaat enorm op je longen niet normaal. Helaas heb ik door het hoogte verschil weer een loopoor gekregen met veel oorpijn. We komen aan bij ons hotel en krijgen een gave kamer. Ramen tot op de grond en uitkijkend op het nevelwoud. Een heerlijke jacuzzi die uit keek op het woud met de spelende eekhoorntjes en vogels heeeeeeerlik was dat. Ook hadden we een open haard dat was heel romantisch en gezellig. Deze hebben we de hele nacht aan laten staan. We hadden een heerlijk bed met hele dikke dekbedden echt heerlijk. Om half 6 is Mario met een gids op zoek gegaan naar een zeldzaam vogeltje nl de quetzal en hij heeft zowel vrouwtje als mannetje gezien. Vandaag rijden we verder door de bergen op naar het volgende avontuur. Tot de volgende keer.

Xxx Mario en Nancy

1. Opa en oma:
    18 juni 2015
    wat een bofkonten zijn jullie om dit te mogen meemaken.
    ( jammer van je oor niet leuk ) nog een hele fijne vakantie wensen we je toe in zo mooie natuur wat een land zeg.
    liefs opa en oma