Vakantie 2015 ??

21 januari 2015 - Veldhoven, Nederland

Hallo daar zijn we weer.

Afgelopen zaterdag zijn we naar de vakantiebeurs geweest. Phhhh wat een luxe probleem hebben we zeg. Waar gaan we dit jaar naar toe. Nou een aantal landen zijn over gebleven.

1. Noorwegen Met de camper langs de fjorden

2. Costa Rica Met de auto door het land trekken

3. Madagaskar door de mooie natuur

4. Tanzania door de wildparken en aansluitend Zanzibar

5. Uganda  maar dat doen we nog niet met de oorlogen daar.

Heeft iemand tips of is die daar zelf geweest of iets gehoord van vrienden/familie.

Op dit moment zijn we druk aan het zoeken en de landen Costa Rica en Tanzania staan toch wel hoog. Dus we houden jullie op de hoogte en hopen dat jullie dan weer onze reisverhalen willen lezen.

We hebben zoveel leuke reacties gehad van de verslagen uit Amerika dat er natuurlijk een vervolg moet komen.

Word vervolgd.

Mario en Nancy

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Tinus en Mieke:
    21 januari 2015
    Tja....dat zal een moeilijke keuze worden. Elk land heeft z'n charmes. Het enige wat wij jullie aan kunnen geven is: Noorwegen. Prachtig land met afwisselende natuur. Zeker de moeite waard om een keer door heen te trekken met de camper.
  2. Ivonne:
    21 januari 2015
    Noorwegen prachtig om rond te rijden, succes met beslissen
  3. Opa en oma:
    21 januari 2015
    wat moeilijk zeg om hier een keuze te doen, alle 4 de landen lijken me geweldig. geniet van de voorbereiding.
  4. Erwin & Sabine:
    22 januari 2015
    Costa Rica Costa Rica Costa Rica Costa Rica Costa Rica Costa Rica Costa Rica Costa Rica Costa Rica Costa Rica Costa Rica Costa Rica Costa Rica Costa Rica Costa Rica
  5. Petra berkers:
    23 januari 2015
    noorwegen.bljift er nog genoeg over voor volgend jaar