Nog 10 dagen

20 mei 2015 - Veldhoven, Nederland

Hallo allemaal,

Nog 10 dagen en dan gaat onze nieuwe reis weer beginnen. Zaterdag 30 mei om 08.00 uur vliegen we vanaf Düsseldorf via Madrid door naar San Jose Costa Rica.

De reis is voor een groot deel klaar. We hebben ook besloten dat we veel dingen vanuit daar gaan regelen. Dus deze reis is niet zo goed geregeld als vorig jaar in Amerika. Toen wisten we van dag tot dag waar we naar toe gingen. Nu laten we ons verrassen. Een aantal nachten zijn al wel geregeld zoals de 1e nachten en de laatste. Op dit moment is het daar rond de 33 graden. Waarschijnlijk zal ik niet, net als in Amerika,  (bijna) elke dag een berichtje kunnen sturen maar ik doe mijn best zodat jullie op  de hoogte blijven van onze avonturen.

Tot gauw vanuit Costa Rica

Mario en Nancy

1. Frank:
    20 mei 2015
    Hallo jullie beiden,

Dat ziet er weer veelbelovend uit! Ik verheug me op de verhalen! Ik moet het doen met 1 week Schotland met de motor over anderhalve week, maar ook dat wordt gepubliceerd! Veel plezier en kom gezond en uitgerust terug! Gr Frank
  2. Opa en oma:
    20 mei 2015
    Wel een drukke voorbereiding ,maar wat een vooruitzicht zeg ,Costa Rica .Super dat we weer mogen meereizen via je reisverhalen liefs opa en oma.
  3. Erwin & Sabine:
    21 mei 2015
    Lekker gaan genieten van dit ontzettende mooie land! X
  4. Pascale:
    21 mei 2015
    Het klinkt weer super! Ben erg benieuwd naar de verhalen en foto's. Ga er maar lekker van genieten samen!
  5. Uwe en Marjon:
    21 mei 2015
    Hallo vakantievierders! Wat snel is het gegaan, ik dacht dat duurt nog wel even voor jullie vertrekken, maar opeens is het daar! Over 10 dagen gaan jullie lekker vakantie vieren! We zien weer uit naar jullie vakantie verhalen. Alvast een hele goede reis!
  6. Petra berkers:
    21 mei 2015
    Wat zal ik weer genieten van jullie reisverhalen.ik kijk er al naar uit.veel plezier.
  7. Wendy:
    22 mei 2015
    Have fun
  8. Viviane:
    29 mei 2015
    Heel veel plezier, geniet ervan!! Goede reis!
  9. Hetty vd heuvel:
    30 mei 2015