Eindelijk is het zover

31 mei 2015 - San Jose, California, Verenigde Staten

Een nieuw avontuur gaat weer beginnen. Vanochtend om 03.15 uur opgestaan. Ons kleine muizenmeisje Vera en Nina hebben ons naar het vliegveld in Dusseldorf gebracht (waarvoor dank dames we gaan jullie missen ) We waren keurig op tijd want we waren de 1e in de rij van de incheckbalie. We zijn naar de gate gegaan en ik heb op de banken nog even geslapen ik was bek af. Om 08.00 uur vertok het vliegtuig keurig op tijd naar onze tussenstop Madrid. Toen begon het spannend te worden want we hadden maar een uur om van de ene terminal (reistijd stond op een bordje van 27 min) naar de andere terminal te komen en dan ook nog door langs de douane (sorry Vera Marrechesee ) maar met heel wat rennen is het gelukt. Phhh en dat rennen had niet eens gehoeven want het vliegtuig vertrok een uur te laat. Al dat gehaast en druk maken of je het wel gaalt voor niets. Maar we zaten op het vliegtuig naar San Jose in Costa Rica. Een lange reis van 10 uur. Phhh daar kan ik niet aan wennen zolang in het vliegtuig dat heet gewoon overleven. Het is grappig we stappen hut het vliegtuig hebben 19 uur gereisd en we beginnen weer opnieuw aan de zelfde dag en het is middag echt heel bizar. Tijdens de landing gaan we over de nevelwouden echt zo mooi. Maar ook zien we de armoede echt krotjes als woningen. Op het vliegveld gaat het vrij vlug allemaal en onze chauffeur staat al op ons te wachten. We rijden naar het hotel Las Palmas. Onderweg begint het flink te regenen en dit houd helaas de hele avond aan. Het dondert en bliksemt hier zo hard dat we er allebei enorm van schrikken. De bliksem heeft zelfs in het hotel geslagen daardoor hebben we hrlaas geen wifi. Het is kwart voor 7 en besluiten naar bed te gaan we zijn doodop van de vermoeiende reis. Het tijdsverschil is 7.
Heerlijk geslapen half 7 wakker. Mario heeft een duik genomen in het zwembad. Vandaag komt om 8 uur de huurauto en gaan we op weg naar de 1e lokatie de vulkaan Poas. We houden jullie oo de hoogte. Fijne dag allemaal.

1. Jeannette Vullinghs:
    31 mei 2015
    Hoi avonturiers! Een hele fijne vakantie voor jullie beiden in Costa Rica. Hartelijke groeten, Jeannette
  2. Arlette:
    31 mei 2015
    alles is achter de rug en nu gaan genieten.
  3. Petra berkers:
    31 mei 2015
    wat gezellig allemaal.ben jaloers op jullie.heel veel plezier samen en geniet ervan.
  4. Petra berkers:
    heel veel plezier.
  5. Pascale:
    1 juni 2015
    Jeeeee, geen erg in gehad dat jullie al op reis gingen sorry!!! Geniet ervan samen!
    Xxxx