Alcetraz

3 juni 2014 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vandaag zijn we begonnen met de hop on hop off bus. Je hebt 4 verschillende lijnen die je bijna heel.San Fransico laat zien. We zijn naar pier 39 geweest waar heel veel zeehonden liggen en een zeer gave boulevard met leuke eettentjes en en shops. Heel toeristisch allemaal. We zijn de golden gate bridge over geweest. En hebben veel van de stad gezien. Overdag was het heerlijk met 22 graden. We zijn allebei in ons gezicht enorm verbrand niet normaal. Savonds ging een lang gekoesterde droom in vervulling nl naar Alcetraz. De.boot ging om half 6. Nee ik ben deze keer niet zee ziek geweest. Op het eiland aangekomen werden we meteen naar het cellenblok gebracht. Jeetje wat een indrukwekkende gevangenis zeg phhh. Hier heeft Al Capone, de birdman en nog vele andere gezeten in erbarmelijke omstandigheden. Echt je moet het gezien hebben anders snap je het niet. We hebbeneen tour gedaan in het Nederland en de berverhalen die vertelt worden zijn afschuwelijk. We hadden speciaal de avond tour zodat we zouden horen hoe de cel deuren dicht werden gedaan. Echt wat een geluid om nooit te vergeten als.die celdeuren open en dicht gaan. Om half 10 met de boot terug met een enorme geschiedenis in ons achterhoofd. We lopen van de pier terug naar ons hotel. Maar zoals jullie misschien weten is SF gebouwd op 7 heuvels en die zijn niet mals. Phhh echt niet leuk. Ik was zo moe van de dag dat we besloten hebben om een taxj te.pakken om ons naar het hotel te.brengen. We gaan heerlijk tevreden ons bed opzoeken want het was een lange dag geweest.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade