Dag 3 San Fransico

3 juni 2014 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vandaag begon de dag heerlijk want hij begon met skypen met Vera. Wat was dat fijn. We zijn weer begonnen bij de Hop on Hop off bus die ons naar lombardstreet bracht. Echt zo mooi om te zien. Voor we er waren moesten we een behooorlijk heuvel op lopen maar het was de moeite waard om te zien. Daarna zijn we naar de huizen gegaan waar.de serie. Full house is opgenomen. Echt zo n mooi uitzicht niet te geloven. De skyline van de stad was prachtig om te zien. Vervolgens zijn we nog een keer over.de Golden gate brigde gegaan want Mario vond dat zo gaaf. Het was vandaag een stuk frisser als gisteren dus toen we de brug op kwamen hadden we het wcht koud. Het waait daar niet normaal. Savomds hebben we met de bus de night tour gedaan. Nu zijn we in het hotel om even op te warmen want we waren gewoon aan het bibberen zo koud. Zometeen gaan we lekker eten. De kabelcar hebben we vandaag niet kunnen doen want de bussen en kabelcar waren aan het staken. Hopelijk doet hij het morgen wel. Nou bij jullie is het nacht en hier valt de avond. Dus voor jullie zometeen goedemorgen en wij gaan straks naar bed. Grappig he zoveel verschil. Tot snel

Groetjes mario en Nancy

1. Helga en Jan:
    *vind ik leuk* ;-)
  2. Dennis:
    Gelukkig kan Mario goed tegen de kou. Haha
  3. Opa en oma:
    3 juni 2014
    koud dikke trui aan ,blij dat het goed gaat.
  4. Stefanie:
    hey hallo,

weet je waar het leuk is om te eten daar bij Bubba gump.
    veel plezier nog.
  5. Petra berkers:
    3 juni 2014
    geniet er maar van.veel plezier
  6. Pascale:
    Klinkt super! Geniet ervan! Hier wordt het zaterdag 30 graden! X
  7. Henri:
    4 juni 2014
    Oei, oei, kou lijden..... Nou ja , staat veel moois tegenover lees ik wel, :)
  8. Viviane:
    4 juni 2014
    Ontzettend leuk om al jullie belevenissen te lezen. Geniet ervan! Ben benieuwd naar jullie volgende verhaal.
  9. Kaatje:
    4 juni 2014
    Leuk om jullie zo te volgen. Het klinkt allemaal fantastisch! Geniet ervan x
  10. Tonny meulendijks:
    4 juni 2014
    geniet er vanhier is het koud
  11. Erwin & Sabine:
    5 juni 2014
    Klinkt allemaal erg goed, veel plezier nog! X
  12. Lin:
    5 juni 2014
    Oké koud maar wel heel mooi maakt veel goed !