Las Vegas

25 juni 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

We zijn naar Las.Vegas gereden met de camper. We komen aan en kijken onze ogen uit. Wauw al die hotels en lichtreclames echt niet te bevatten. We weten van gekkigheid niet waar we moeten
Kijken zoveel.is er te zien. We hebben de camper al opgeruimd en hebben besloten om in een hotel te slapen en de camper.zover klaar te hebben dat we hem.morgen vroeg meteen weg kunnen brengen. We gaan naar het hotel wat we de dag erop 2 dagem hebben geboekt maar helaas is die vol. Zo hebben we er nog 3 gehad allemaal vol. Uiteindelijk komen we bij Circus Circus hotel.en hebben we een kamer. Het 1e wat.we hebben gedaan is douchen haha. Heerlijk ik heb me wel 5x gewassen. En de bedden oohhhh zo fijn. We zijn wat gaan rondlopen door Vegas en daafna heerlijk gaan slapen. De volgende ochtend brengt Mario mij vast naar het New York hotel en hij gaat de camper .inleveren. We hebben 4800 km (3012 mile) gereden deafgelopen 3 weken. Das meer als we hadden gedacht. Ik ga ondertussen me inchecken bij het New York hotel en als Mario terug komt gaan we samen naar de kamer toe. Een super mooie kamer hebben we gekregen met wederom een heerlijk bed met heerlijke lakens. Gek he maar dat hebben we gemist de afgelopen 3 weken in de camper. In Las Vegas is het op dit moment 42 graden en we besluiten om te gaan zwemmen. Alleen van zwemmen komt niet veel want we vallen allebei in slaap. We zijn moe van de afgelopen weken. Avonds gaan we de hotels af en struinen overal binnen. Ohhh wat is het mooi allemaal. Venetian Hotel, waar de Carlo's Bakery hebben (das een programma op tv met een hele bekende kok/bakker, waar ze met de benen buiten hangen, het sint Marco plein. De restaurants van Gordon Ramsey, Het hard Rock café, Hotel Bellagio met de super gave fontijnenshow, Hotel Parijs met de Eifeltoren en prachtige romantische straatjes. Hotel Caesars Palace helemaal super mooi met de Trevifontein, Hotel New York (ons HOTEL) met het vrijheidsbeeld echt teveel om allemaal op te noemen. Echt een ervaring rijker dat kan ik je zeggen. In alle hotels is 24 uur iets te doen er is altijd leven. We zijn gisteren om 3 uur middags in een Iris pub terechtgekomen en hebben daar een show gezien van een man die soul en mowtown zingt en met een saxofoon speelt hij heef=t Davis de Saxman en hij was super geweldig. We hebben er 3 uur gezeten en het was super. Ook hebben ze pianobars. Dan staan er 2 piano s tegenover elkaar en dan kun je dmv geld te geven een liedje opgeven en die spelen hun dan echt zo gezellig en leuk. Op straat is ook heel veel te zien. Mensen verkleed als Elvis, Tinkerbel, Star Wars noem maart op om mee op de foto te gaan. Overal eettenten niet normaal het is een walhalla. Maar natuurlijk niet de GOKKASTEN vergeten. 1000en hebben we er gezien mensen die er al hun geld ingooien phhhh. Pokertafels die abnormaal bezet zijn, geluiden van GDV en Joehoe hoor je overal. We hebben zelf 2 x gegokt en ik had 1,25 dollar gewonnen. Helaas hebben we niet kunnen trouwen. We hebben 2 weddingchapels gezien maar die waren niet zoals we in onze gedachten hadden. We wilden trouwen met Elvis maar die hadden ze daar niet.Een andere hebben we niet gevonden. We hadden ons daarbij neergelegd en toen we de laatste avond naar het hotel terug liepen stond daar in het niets een ELVIS en die zong ons liedje VIVA LAS VEGAS. We zeiden tegen elkaar dit heeft zo moeten zijn op de allerlaatste 5 minuten die we op de Strip waren voordat we morgen naar huis gaan. Heel vreemd maar een fijn gevoel was dat voor ons . Vanmorgen hebben we ons uitgecheckt en zijn nu op Las Vegas Airport. Ik kom nooit door de douane zonder dat ik gefouilleerd of iets word en nu zowel de heen als terugreis zonder problemen. Mario niet die werd op Las Vegas uit de rij geplukt die moest zijn koffer open maken, zijn handen op drugs laten testen en toen kwam de aap uit de mouw zijn laptop zat er nog in.  We gaan na een lange en zeer fijne droomreis naar huis. Naar ons kleine muizenmeisje die het de afgelopen weken zo goed heeft gedaan en waar we heel trots zijn dat ze het zo goed heeft gedaan de afgelopen weken. We hebben een geweldige vakantie gehad met veel herinneringen die we gaan koesteren. Ik raak niet uitgetypt want ik wil zoveel vertellen maar we kunnen niet veel vertellen want ja jullie kennen de uitdrukking.

WHAT HAPPENS IN LAS VEGAS STAY'S IN LAS VEGAS

Groetjes Nancy en Mario

1. Stan en Vivian:
    26 juni 2014
    Een goede terugreis en hopelijk zien we jullie zaterdag op BBQ in Ransdaal. We zijn zeer benieuwd naar alle verhalen.
  2. Petra berkers:
    26 juni 2014
    wat hebben jullie een schitterende droomreis gehad.om nooit meer te vergeten.en wat heb ik genoten van jullie verhalen.elke dag keek ik er weer naar uit om ze te lezen.helaas het is weer voorbij en zijn jullie alweer op weg naar huis.rust maar eens flink uit en geniet van je muizemeisje die je zo gemist hebt
  3. Chantal:
    26 juni 2014
    Nee hé, was dit het laatste verhaal? Jammer hoor. Maar nu kan ik ze snel real life horen. Hoop je snel te zien. Goede reis. X
  4. Pascale:
    26 juni 2014
    Nou ik ga verhalen ook missen hoor! Hoop je snel te spreken, kun je alles nog een keer vertellen! Goede terugreis! Tot gauw xxx
  5. Opa en oma:
    26 juni 2014
    We wensen jullie een goede terugreis toe na zo,n lange trip,waar wij ook van genoten hebben dankzij jullie.