Nog 1 nachtje en ik heb kriebels

30 mei 2014 - Veldhoven, Nederland

Koffers zijn gepakt, alles is verder geregeld, Papieren zijn in orde, Vera alles uitgelegd, de nodige knuffels en kusjes gegeven, visum is goedgekeurd dus we mogen de USA binnen kortom ja we kunnen bijna vertrekken.

Ik heb echt de kriebels in mijn buik en mijn hoofd maakt overuren zo bang dat ik iets vergeet.

Morgenvroeg om half 6 vertrekken we en om 10 uur stijgen we op vanuit Schiphol.

Ik ga jullie zo veel mogelijk op de hoogte houden van al onze avonturen. Ik ben zo benieuwd naar alles wat we gaan zien.  Ik hoop alleen dat we geen beren tegen komen.

Nou ik hoop dat jullie met plezier  onze reisverhalen gaan lezen en ik spreek jullie hopelijk snel via hier en zie jullie pas weer vanaf 27 juni.

Groetjes en liefs Nancy en Mario

1. Ellen en rob:
    30 mei 2014
    Hoi daarbij al een paar keer langs geweest,zijn jullie nou nog wakker?wilde jullie nog graag ff zien!
  2. Stan en Vivian:
    Hoi Nancy en Mario,

Heel veel plezier in de States. Ik weet zeker dat jullie gigantisch gaan genieten. Hopelijk duurt de nacht niet te lang, zodat jullie snel met de echte reis kunnen gaan beginnen.
  3. Wendy:
    30 mei 2014
    Heel veel plezier in Amerika!!! We wachten met smacht op de verhalen......enne let op voor de beren ;-)
  4. Erwin & Sabine:
    30 mei 2014
    Superveel plezier, we zijn benieuwd naar alle belevenissen! X
  5. Frank:
    31 mei 2014
    Hallo aventuriers,

Wij wensen jullie heel veel plezier en een veilige trip toe! We zijn benieuwd naar jullie verhalen. Tot gauw!
  6. Jeannette Vullinghs:
    1 juni 2014
    Hoi Nancy en Mario,

Wij zijn terug. Nu zijn jullie vertrokken! Heel veel plezier op deze bijzondere reis. Geniet ervan.

Veel groetjes,
    Job en Jeannette