Nog 8 dagen

22 mei 2014 - Veldhoven, Nederland

Hallo allemaal,

Het is bijna zover nog 8 dagen en dan gaan we eindelijk. Het begint nu echt spannend te worden en heel dichtbij. Bijna alles is nu geregeld zoals de visums, hotels, route, creditcard (want die zullen we hard nodig hebben) en alle andere dingen. Nu zijn we een lijstje aan het maken voor Vera en proberen we alle aandacht aan haar te schenken. Alhoewel ,sinds mevr. haar rijbewijs heeft moeten we die tijd echt plannen want ze is alleen maar auto aan het rijden de laatste dagen. Als we in Amerika zijn zetten we niks op facebook / twitter alleen hier op deze site. Dan weten jullie dat. Vera is nl alleen thuis en willen geen verrassingen.

Ik probeer zoveel mogelijk op reislogger te schrijven en uiteraard foto s te posten alleen zal het af en toe een paar dagen voorkomen dat ik geen wifi heb. Ook probeer ik de route bij te houden zodat jullie weten waar we zitten. Uiteraard hoop ik dat jullie ook af en toe een berichtje schrijven zodat ik op de hoogte blijf hoe het bij jullie is.

Nou toedels en tot binnenkort.

Groetjes Nancy en Mario

1. Pascale:
    22 mei 2014
    Spannend! Het begint nu echt op te schieten! Ik ben jaloers!!!
  2. Kaatje:
    23 mei 2014
    Dit wordt aftellen .!!!!!!!!!! Zal vast een geweldige vakantie worden. We gaan jullie volgen (stalken? ???????) :-) carla x
  3. Helga en Jan:
    23 mei 2014
    Wat heerlijk, alleen de voorpret al ;-) Heel veel plezier............we gaan jullie volgen!
    Helga en Jan XXX
  4. Uwe en Marjon:
    23 mei 2014
    Hallo reizigers! Nog 8 dagen! Spannend hè ? We wensen jullie ontzettend veel plezier, maar zelfs deze planning in de dagen ervoor is spannend en leuk! We zorgen dat we jullie reis volgen !
  5. Opa en oma:
    23 mei 2014
    Het is aftellen voor je mooie reis naar Amerika,nog eventjes pakken en dan het vliegtuig in we zijn blij dat we je kunnen volgen
  6. Tonny meulendijks:
    24 mei 2014
    nog een weekje en dan weg veel plezier
  7. Tinus en Mieke:
    24 mei 2014
    Zooo, dat schiet echt op! Goed vooruitzicht, zeg! Heerlijk. Vera is natuurlijk altijd welkom in de weekjes dat jullie weg zijn.