Tickets Binnen en Betaling gedaan

16 december 2013 - Veldhoven, Nederland

Vandaag 1e deelbetaling gedaan nu is het echtes

Vandaag de 1e rekening betaald dit betekent dat het nu echt is. Jippie.

Vandaag weer veel documentatie binnen gekregen en een cd waarop van allerlei info staat over de reis.

Ook de officiële reispapieren zijn binnen.

Het vliegtuig staat voor ons klaar op Schiphol op 31 mei om 10.10 uur. We vliegen dan naar Houston waar we lokale tijd 13.55 aankomen om 15.45 uur vliegen we door naar San Fransico. Het tijdsverschil met hier is 9 uur vroeger. Ik denk dat ik maar pillen ga vragen om te slapen in het vliegtuig.

We zijn al druk bezig dingen uit te zoeken. Wanneer we wat moeten regelen en reserveren enz enz. Op 1 juni willen we graag naar Alcetraz gaan het gevangeneiland maar dit kun je pas in februari reserveren en dan hopen dat je plek hebt want er is een run op schijnbaar. Dus opletten en op tijd zijn.

Als er iemand een aanbeveling heeft voor een hotel in San Francisco hou wij ons aanbevolen :)