Alcetraz en Yosimite

15 maart 2014 - Veldhoven, Nederland

Het is alweer even geleden dat ik jullie op de hoogte heb gehouden over onze reis naar Amerika maar we hebben niet stil gezeten. Vorige week hebben we Alcatraz eindelijk kunnen boeken na maanden de site in de gaten te hebben gehouden. We hebben een tour in de avond gereserveerd omdat dan je dan een geweldige zonsondergang schijnt te hebben. Ook schijnen ze in de avondtour de cellen om 21.00 uur op slot te doen om zo de toeristen te laten horen hoe dat geluid is. Dat lijkt mij een onwijze indruk te maken. Gisteren avond zijn wij een avond bij Stan en Vivian geweest. Stan is een collega van Mario, die bijna gespecialiseerd zijn in het reizen naar Amerika. Zij hebben ons ontzettend veel geholpen, uitgelegd. en uitgezocht op internet. Echt top en heel erg bedankt. Van Wendy en Dennis hebben we inmiddels ook vele foto´s en verhalen gezien en gehoord. En hebben ook vele boeken en landkaarten van hun mogen lenen , we zijn hier heel erg blij mee. En nee Wendy en Dennis we gooien ze niet weg :)

Vandaag hebben we een campingplaats geboekt in Yosimite park. Dit is het eerste park wat we gaan bezoeken. We hebben gelukkig een plaats in het park dus dat is erg leuk en fijn.

Nog 78 dagen en dan gaan we.

Nou jullie zijn weer een eind bijgepraat volgende keer weer meer.

Groetjes Nancy en Mario

1. Erwin & Sabine:
    18 maart 2014
    Heerlijk om alles al uit te zoeken, klinkt erg leuk allemaal. Geniet van de voorpret, liefs van ons
  2. Opa en oma:
    10 mei 2014
    nog 3 weekjes dan op naar Amerika wens je veel genoegen met het voorbereiden van deze reis