ZIMBABWE

1 oktober 2022 - Veldhoven, Nederland

Beste Volgers,

Zondag 9 oktober is het weer zover en gaan we hopelijk weer een avontuurlijke en mooie rondeis maken. Deze keer gaan we 4.5 week reizen in en 4x4 Toyota Hi Lux met tent op het dak via ZA, Botswana naar Zimbawe klein stukje Mozambique weer terug naar ZA. Het meeste zullen we in Zimbabwe zijn.  We logeren weer in de nationale parken en hopen mooie avonturen mee te mogen maken. In 2020 was deze reis helemaal gepland en geboekt maar kon helaas door corona 3 jaar lang niet doorgaan.  Sommige volgen ons al jaren via deze reislogger en sommige zijn net nieuw welkom voor jullie en hopelijk genieten jullie van onze verhalen. Ik probeer zoveel mogelijk te posten met foto's echter in Zimbabwe is het internet niet zo heel goed maar we doen ons best.  De voorbereidingen zijn al in volle gang en hopelijk reizen jullie weer mee.

Tot snel !

Groetjes Mario en Nancy

1. Hendriks:
    1 oktober 2022
    Heel veel succes en een goede reis!!
  2. Jack en Herma:
    1 oktober 2022
    Zo benieuwd naar jullie belevenissen en verhalen! Voor nu en heel fijne reis toegewenst, geniet van jullie welverdiende vakantie en daarna weer veilig naar huis.
    Dikke knuffel van ons
  3. Monique:
    1 oktober 2022
    Super. Hele fijne vakantie. Ga het weer volgen.
  4. Maria Wiermans:
    1 oktober 2022
    Spannend, wens jullie een heel fijn avontuur. Stay safe😘😘
  5. Kaatje:
    1 oktober 2022
    Hele fijne vakantie! Geniet ervan en houd het veilig.
    Groetjes, Frank & Carla
  6. Pascale:
    1 oktober 2022
    Spannend weer! Leuk om jullie te volgend op jullie avonturen in Afrika! Geniet met volle teugen! Liefs Peter en Pascale xxx
  7. Petra berkers:
    2 oktober 2022
    super kan ik weer genieten met jullie samen
  8. Heidi:
    3 oktober 2022
    Wij wensen jullie een super mooie vakantie geniet er samen volop van
    Ik ga genieten van je verhalen en foto’s
    Dikke knuffel Heidi
  9. Opa en oma:
    3 oktober 2022
    we zijn superblij dat we jullie weer kunnen volgen en genieten
  10. Carole:
    3 oktober 2022
    Héle fijne vakantie! Ik ga jullie volgen!
  11. Ellie:
    9 oktober 2022