Arenal Vulkaan

4 juni 2015 - S'Arenal, Spanje

Hallo vandaag niet zo vroeg wakker als de afgelopen dagen maar toch nog om half 7. Das nog best vroeg. Ook zijn we helemaal lek geprikt. Normaal heb ik de meeste maar de Costricaanse muggen vinden Mario lekkerder als mij. Vanochten een heerlijk Amerikaans ontbijt gehad in het hotel. Uiteraard beginnend met heerlijk vers fruit. Daarna zijn we richting de vulkaan gereden. Deze vulkaan is nog steeds aktief de rook komt er dan ook boven uit. Het is helder en we hebben geluk dat we hem zien de afgelopen dagen was het erg bewolkt en zag je niks. We gaan een jungle tocht van 7 km doen die uitmond aan de voet van de vulkaan. We beginnen en in een keer geeft de gids aan dat er een slang zit in de bosjes. Mario schrikt naar achteren en is de hele weg zo angstig als.wat. de slang blijkt de een na giftigste te zijn die er is. Dus ja als die daar al aan de rand van het pad ligt wat komt er dan nog. We vervolgende de weg ik natuurlijk voorop want Mario durft niet meer. We komen de mooiste vlinders tegen, kleine leguaantjes en vogels. Een prachtige wandeling. Mario begint weer in zijn element te komen en begint zonder erg voorop te lopen. In een keer schrikt hij achter uit en gilt. En ja hoor een slang midden op het pad haha en dan net als hij voorop loopt. Hij wil stoer op de foto en dat lukt gelukkig. We weten niet of deze giftig was. Aan de voet van de vulkaan maken we nog een paar foto s en wandelen verder. We gaan terug naar ons hotel en besluiten te relaxen aan het zwembad en hotsprings. Lekker met een drankje erbij genieten van de omgeving . Het was weer een mooie en warme dag vandaag. Op naar morgen.

Xxx Mario en Nancy

1. Opa en oma:
    4 juni 2015
    na een wandeling met slangen op de weg is het bibberen .maar we zagen gelukkig dat jullie weer aan het relaxen waren op de foto.
    liefs opa oma.
  2. Viviane:
    4 juni 2015
    Nou nou, jullie beleven weer van alles. Geweldig om te lezen! Veel plezier nog en lekker genieten.