Bergrit richting Sossusvlei

28 mei 2016 - Sossusvlei, Namibië

Dag 2 Prachtige bergrit richting Sossusvlei

We hebben heerlijk geslapen. En met de kou viel het gelukkig mee.we hebben heerlijk rustig aan gedaan en heerlijk ontbeten. De rust is zo fijn. We rijden aan richting spreetshoogte en komen onderweg weer allerlei mooie dieren tegen. Ook helaas een dode zebra. We rijden over de pass heen en we hebben allebei het ongeloofelijke wauw gevoel. Een adembenemend uitzicht over de natuur niet te omschrijven. We pakken lekker wat te drinken en gaan heerlijk genieten. We gaan verder door de prachtige bergen. Wat is Namibie toch ontzettend mooi de gehele rit zitten we smilen van oor tot oor. Op de camping Tent opgezet en zijn nog even naar de Ondondergang gaan kijken maar helaas te laat. Het is hier in een razend tempo donker niet normaal. We hebben lekker gebbq en om half 9 naar bed. Morgen vroeg op.

Liefs van ons xxx

1. Carola:
    30 mei 2016
    Geniet ervan saampjes. Zo te lezen kun je na zo'n ontmoet geen met het land de rot reis en welkom snel vergeten. Groetjes Carola
  2. Pascale:
    30 mei 2016
    Klinkt super! Ja in Afrika kennen ze geen schemer net als hier. Pats boem donker! Geniet!
  3. Opa en oma:
    1 juni 2016
    mooi om zo rustig kennis te maken met Afrika.