Sossusvlei en deadvlei

29 mei 2016 - Sossusvlei, Namibië

Dag 3 NP Sossusvlei

Vanochtend.om half 5 opgestaan. De 1 x tent in donker afgebroken en dat moest snel want de zonsopkomst in Sossesvallei is rond half 7 en het is nog een uur rijden. We rijden er naar toe een prachtig stuk het rood rondom de bergen van de zon is schitterend. Het laatse stuk moet de auto in de 4x4 staan. Nou dat hebben we geweten waarom jezus zeg een heel happening om daar te komen. Los zand en je moet door rijden anders zit je vast best eng was dat. Eenmaal aangekomen zijn we op.de helft van de berg en de.zon komt op. Adembenemend is dat geen woorden voor zo.mooi. Ik ben in het zand gaan zitten en heb heerlijk zitten genieten. Mario is nog de berg opgelopen. Daarna zijn we lekker gaan piknicken. We hebben onze tocht verder gewandeld naar deadvlei. Een kale vlakte met dode bomen. Lijkt niks aan maar is prachtig echt waar zo tussen de bergen echt schiiterend. We rijden terug door de bergen en gaan nog langs de cannyon. Een spleet tussen de bergen waar je doorheen kunt lopen. We rijden en lopen gewoon langd de dieren af echt schtterend. Prachtig allemaal. We gaan terug naar de tent en gaan heerlijk bbq. Lekker met gebakken aardappeltjes zoals mijn oma ze altijd maakte. Daar we vanmorgen om half 5 op waren gaan we vroeg naar bed. Om 20 uut liggen we doodmoe maar.voldaan in bed de dag door te spreken. Wat is Namibie toch ontzettend mooi.