Bryse canyon

21 juni 2014 - Bryce Canyon, Utah, Verenigde Staten

Na een prachtige tocht door dixie state park zijn we aangekomen bij de camping. Helaas geen plaats maar op.de.parkeeeplaats wel. Das aan het water een 1e klas plek haha harstikke leuk. Dus leuke plek en heerlijk genoten. Vanmorgen weer lekker ontbijt gehad in de zon en aan het water wat wil een mens nog meer. We gaan op weg naar de laatste 2 parken alweer. BRYSE en ZION. We hopen maandag aan te komen in ViVa LAS VEGAS. Daar zijn de weersvoorspellingen behoorlijk hoog zo rond de 41 graden. Maar we gaan overdag lekker relaxen bij het zwembad en savonds naar de strip. Maar nu eerst Bryse Canyon. Alle mensen die we thuis en hier hebben gesproken zeggen dat Bryse het mooiste park is wat ze gezien hebben dus we zijn benieuwd wat het ons brengt. We zitten er nog 10 mile vanaf. We hebben een plaats geboekt op Ruby s inn camping. Dus vanavond hoeven we niet te zoeken. Inmiddels zijn we al een paar uren in Bryse Canyon. Wauw wat een sprookje om te zien. Het zijn net allemaal kleine torentjes en kasteeltjes. Een cinderella story lijkt het wel. Iedere keer kijk je bij elke stop je ogen uit. Wat een groot uitgestrekt gebied met allemaal natuur zo mooi om te zien. Helaas krijg je het zo niet goed op de foto als we graag zouden willen maar het is adembenemend om het allemaal te zien. Ik hoop dat jullie er wel van.kunnen genieten. Diegene die er geweest zijn snappen wat we bedoelen. Helaas zijn er in dit gebied ook weer vele bosbranden geweest en dat is goed te zien. Wat jammer van al die mooie bomen en struiken. Ooo zien we weer vele leuke dieren zoals herten, marmotten en zeer grote kraaien. We gaan vandaag op tijd naar de camping want we merken dat we moe aan het worden zijn van al die weken dat we al op pad zijn. Vanavond gaan we nl naar een echte amerikaanse cowboy western dinner toe. En morgen.gaan we naar een echte rodeoshow. Dus we hebben de komende 2 avonden genoeg te doen. We hebben er zin in.

Groetjes van ons xxx

1. Opa en oma:
    21 juni 2014
    Geniet nog een week van al dat moois daar,lijk me super in Bryse Canyon
  2. Wendy:
    21 juni 2014
    Geniet er idd nog van!!!!
    Vergeet ook niet te gaan eten bij Dicks Last Resort in het Excalibur Hotel in Las Vegas.
  3. Ivonne:
    21 juni 2014
    mooie foto's weer,wat een super mooie reis.geniet ze nog
  4. Tonny meulendijks:
    21 juni 2014
    mooie reisverhaal ik geniet er van
  5. Pascale:
    23 juni 2014
    Geweldig allemaal! Jullie hebben straks vakantie nodig om bij te komen van de vakantie! Geniet er nog van!