Chobe Safari Lodge

12 juni 2016 - Kasane, Botswana

Vandaag hebben we een relaxdag. We hebben goed geslapen en gaan nu naar een hotel toe. We komen daar aan en geloven niet dat we huer moeten zijn zooo luxe. Maar het is echt zo. Misschien zo luxe omdat we dagen al niks gewent zijn hahah. We gaan naar de kamer nu dat lijkt een sprookje een gigantisch bad in de kamer een hemelbed een geweldig uitzicht echt te mooi. We gaan meteen douchen en heb 3 x mijn haren gewassen. Zoooo heerlijk was dat. Smiddag heerlijke lunch gehad en om 3 uur hebben we een bootsafaritocht gedaan. Een tocht over het water waarin we de dieren in het water zien. Olifanten die aan het baden waren, hippo s krokodillen allen waren te zien en een keer leuk canuit de boot ipv auto. We hebben een prachtige zonsondergang. Savonds gaan we heerlijk romantisch dineren in het hotel wat een heerlijk eten allemaal. Smorgens heerlijk uitgeslapen in geweldig bed en lekker koffie gedronken op bed uitkijkend op Namibie (we zijnnin Botswana ). Raar he maar als je 4 dagen sober leeft is alles geweldig denk ik. We hebben lekker lang in bad geweekt (dat was nodig ) en daarna naar het super ontbijt gehaan. Zitten we te eten komt in ene naast me een grote aap die staat aan tafel bij ons en pikt de suiker van onze tafel. Phh wat een beest zeg. Zo groot. We hebben gisteren onze permits al gehaald voor de 2 NP Chobe.en Moreni , voor 4 dagen boodschappen gedaan , tank vol en dan gaan we 4 dagen naar de bush. We zullen nu 4 dagen niet bereikbaar zijn dus geen zorgen om ons.

Tot snel en wifi wij zijn naar de
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Nicole en Henry:
    12 juni 2016
    Wat een prachtige verhalen, geniet er iedere keer van.
    Veel plezier in de bush!!!!
  2. Opa en oma:
    12 juni 2016
    Vier dagen in de buch dat moet weer een ervaring worden om van te watertanden.
    We zien uit na jullie belevenissen .veel liefs van ons.
  3. Chantal:
    12 juni 2016
    Wat een heerlijke vakantie hebben jullie #geniet#