Dagje rijden op weg naar Malibu, Santa Monica, Venice, Ventura en Beverly Hills

7 juni 2014 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Na een behoorlijke zoektocht naar een RV camping eindelijk een gevonden in Bakersfiled. En eindelijk stroom en water. De temperatuur is ook heel anders dan de afgelopen dagen rond de 30 graden. Das bij jullie ook hoorde ik. Fijn voor jullie dat de pinksterdagen zonnig zijn hebben jullie verdiend. We hadden op de RV plaats zelfs eem zwembad heerlijk. Een paar leuke weetjes van Amerika: motor rijden doe je hier gewoon in de korte broek en je hempje echt iedereen. Hier zie je geen motor kleding. Op de snelweg inhalen links en rechts is heel normaal, boodschappen doen is hier extreem duur een brood is bv 4.99 $ melk 3,49 $ maar een grote cola bij de mac is weer 1$ en die mag je zo vaak bijvullen als je wilt. Overal trouwens mag je refillen (gratis bijvullen). Een 2 liter colafles is dan weer $1.69 en als je er 5 tegelijk koopt maar 0.99 $ per stuk met een discountkaart. Op advies van Wendy en Dennis hadden we meteen een discountkaart gehaald en die heeft ons ook al heel veel bespaard. Dit zijn allemaal dingen die je wel moet weten. Een kruispunt oversteken is hier ook grappig iedereen moet stoppen en je moet kijken wie als eerste op het kruispunt stond. Die mag als 1e over. En dan diege die als 2e was. Inmiddels ben ik er achter dat je ook filmpjes kunt laten zien aan jullie dus ik ga mijn best doen om die te sturen is ook wel leuk denk ik. Via las pedrras national park , wederom prachtige bergen , zijn we richting Malibu gereden. Als je daar binnen komt is het een en al rijkdom, gave wagens, mooie stranden, prachtige bergen en mooie huizen. We zijn er doorheen gereden want het was overal zo druk. We hebben zo gekeken dat we 2 x fout zijn gereden haha. Ook zijn we nog heel even naar Beverly Hills geweest maar vrij vooraan het werd nl al later en we moesten nog naar de camping toe. We gaan immers morgen toch daarheen. Maar het was high society. We zijn naar de RV park gereden en zijn lekker gaan zwemmen in het zwembad. We staan echt met ons campertje (22 ft en das best een behoorlijke) tussen de BIG GUYS. Hier staan gewoon de complete bussen die een camper zijn niet normaal. Nu zijn we lekker aan het bbq en gaan zo op tijd naar bed want morgen staan we vroeg op om naar het huis van Michael Jackson, Bruce Willis, Madonna en nog vele andere te gaan kijken. We gaan naar Bel air, Hollywood en de Universal Studios en natuurlijk de Walk o Fame. Dus genoeg te doen. Voor jullie zo meteen goedemorgen en wij gaan lekker slapen.

Kus uit LA en Beverly Hills 90210

Mario en Nancy

Trouwens allemaal bedankt voor de leuke reacties dat vinden we heel fijn

1. Erwin & Sabine:
    8 juni 2014
    Wat klinkt het weer allemaal geweldig zeg, ben zo benieuwd naar wat er nog allemaal komen gaat, leuk om zo een beetje "mee te reizen" met jullie, X van ons
  2. Helga en Jan:
    Goedemorgen, en welterusten ;-) Wij kijken al uit naar de volgende dag! XXX
  3. Ivonne:
    8 juni 2014
    alles gelezen en foto's bekeken dus ik ben helemaal bij :-) echt super leuk te lezen en wat een prachtige reis,ik blijf jullie volgen,geniet ze grt ivonne
  4. Ellen en rob:
    8 juni 2014
    Iets voor mijn ja ,een autozaak in CALIFORNIA maar dan zonder die flapoor voor de deur....
  5. Arlette en Paul:
    8 juni 2014
    Geweldige reis en vakantie hebben jullie zo te lezen. Indrukwekkende reisverhalen.