Doubtfull Sound

26 februari 2019 - Manapouri, Nieuw-Zeeland

Hallo,

26 febr.

We zijn gisteren vanuit Milfort Sound aangekomen bij Doubtfull Sound. We moeten vroeg op staan want de boot vertrekt om 07 15 uur.  Ales is weer ingepakt, goed aangekleed, lunch bij en hop daar gaan we. We gaan eerst een uur met een boot vervolgens een  1 uur met de bus naar de andere kant van de berg en vanuit daar gaan we nog 2.5 uur naar Doubtfull Sound ( Sound betekend Fjord ) varen. Op het stuk waar we met de bus rijden kun je niet komen met een auto. De boot vertrekt en het is van A tot Z geweldig. We hebben er een paar woorden voor

WAUW WAUW WAUW SCHITTEREND GEWELDIG

Wat een geweldig natuur verschijnsel is dit hier. Dat dit het 8e wereld wonder genoemd word snap ik wel. De ene berg na de andere mooi vloeiend  over elkaar heen. Werkelijk fantastisch is dit. We hebben enorm genoten van deze tocht en gaan verder op weg richting Queenstown. Halverwege stoppen we voor een Free camping met een 1e klas uitzicht aan het water.

Voor jullie bijna goedemorgen en voor ons wij gaan lekker eten en slapen.

Welterusten en geniet van de foto s