Doubtfull Sound

26 februari 2019 - Manapouri, Nieuw-Zeeland

Hallo,

26 febr.

We zijn gisteren vanuit Milfort Sound aangekomen bij Doubtfull Sound. We moeten vroeg op staan want de boot vertrekt om 07 15 uur.  Ales is weer ingepakt, goed aangekleed, lunch bij en hop daar gaan we. We gaan eerst een uur met een boot vervolgens een  1 uur met de bus naar de andere kant van de berg en vanuit daar gaan we nog 2.5 uur naar Doubtfull Sound ( Sound betekend Fjord ) varen. Op het stuk waar we met de bus rijden kun je niet komen met een auto. De boot vertrekt en het is van A tot Z geweldig. We hebben er een paar woorden voor

WAUW WAUW WAUW SCHITTEREND GEWELDIG

Wat een geweldig natuur verschijnsel is dit hier. Dat dit het 8e wereld wonder genoemd word snap ik wel. De ene berg na de andere mooi vloeiend  over elkaar heen. Werkelijk fantastisch is dit. We hebben enorm genoten van deze tocht en gaan verder op weg richting Queenstown. Halverwege stoppen we voor een Free camping met een 1e klas uitzicht aan het water.

Voor jullie bijna goedemorgen en voor ons wij gaan lekker eten en slapen.

Welterusten en geniet van de foto s

Xxx

1. Pascale:
    26 februari 2019
    Wauwie ziet er weer geweldig uit! Xxx
  2. Monique:
    26 februari 2019
    Die wow's snap ik, echt geweldig!!!
  3. Frank:
    26 februari 2019
    Prachtig! We genieten van jullie verhalen. Have fun!
  4. Maria Wiermans:
    26 februari 2019
    Schitterende natuur, genieten. Spannend om jullie te volgen.
  5. Laura Kersten:
    26 februari 2019
    Woow mooi! Lekker genieten samen!
  6. Carola:
    26 februari 2019
    Tjonge wederom prachtige foto's.
    Geniet
  7. Opa en oma:
    26 februari 2019
    Leuk om mee te mogen naar het wondermooie Doubtfull Sound via je foto.s en verhaal .Veel liefs .
  8. Petra berkers:
    geweldig mooi
  9. Noëlle (Sweco):
    28 februari 2019
    Wat prachtig en leuk om je zo te volgen! :)
  10. Dian Ceelen:
    28 februari 2019
    Wauw heel mooi!! Geniet er nog van samen😊
  11. Kaatje:
    8 maart 2019
    Prachtige foto''s! Genieten. Ik raad jullie aan om ook eens naar Noorwegen te gaan 😉