Etosha NP dag 3

6 juni 2016 - Nationaal park Etosha, Namibië

Goedemorgen,

Een nieuwe dag in Etosha NP. Ik heb slecht geslapen ik ben moe van de dag val als een blok in slaap maar 2 uur later klaar wakker. Ik krijg alle indrukken van die dag niet verwerkt wat we allemaal meemaken. Ik zou willen dat ok het jullie kon laten zien. 6 uur zijn we klaarwakker en gaan in onze pjama naar de waterhole. Want het is nog donker. Staat er weer een hele grote olifant te drinken. Het blijft zo mooi om te zien. We ontbijten en gaan weer op weg. Al vrij vlug komen een grote (16) groep olifanten tegen. Nu gewoon in het bos. En een half uur later komen we een neushoorn met een baby rihno tegen wauw en het is pas 9 uur. Wat gaat de dag ons brengen. We komen bij een schitterende waterhole en we moeten een groep van we 100 zebra s ons pad laten kruisen want ze willen naar het water. Op een meter afstand omsingelen ze onze auto. Wauw. We rijden verder en in ene ligt er een leeuw bij de savanne. Die ligt heerlijk te luieren want er zit geen aktie in. We rijden de waterholes af en zien vele dieren. Olifanten kunnen we niet meer tellen hoeveel we die vandaag hebben gezien en we van 2 meter afstand liepen ze naast ons. Zo goot zijn ze en Mario doet dat filmpje van de reclame na " na na na nana " maar hij reageert niet. Wel heeft Mario zijn auto in de versnelling staan want stel dat ze iets doen. Ze lopen heel lief langs de auto op 5 meter afstand. Wat geweldige ervaring. We gaan naar de camping Namutoni en gaan we lekker bbq en op tijd naar bed dromen van de vele nieuwe indrukken van vandaag.

Welterusten

Liefs Nancy en Mario