Etosha NP dag 4 naar Grootfontein

6 juni 2016 - Grootfontein, Namibië

Vanochtend al vroeg op pad om 6.45 uur en gaan naar de 1e waterhole en daar liggen 4 leeuwen. Om de gehele pool is geen ander dier te vinden. Zie zijn bang natuurlijk. We blijven een tijd kijken en gaan weer naar de andere holes. Rond 10.45 uur gaan we richting uitgang. We besluiten nog 1 laatse pad te doen met waterhole. Maar helaas mochte we dat pad niet op. Daar stond een super grote olifant met zijn oren te flapperen en geluid te maken. We rijden terug achteruit en wachten. Ze gaat weer eten aan de bomen. Wij denken nu kunnen we er langs rijden we gaan vooruit en komen in de buurt en ze draait zich om en dreigt naar ons van NEE hier komen jullie niet langs. Tot 2 x toe proberen we het maar ze dreigt phhh de adrialine giert door je lijf. Dan komt er een Polo aan we denken we laten hem voorgaan kijken wat hij doet. Ook dreigt z weer en komt dicht bij. Maar dan gaat ze in ene de bossen in en konden we doorrijden. We komen bij een pool en die man van de Polo doet zijn raam.open en zegt phhh dat was eng he zo dichtbij. Ja idd dat klopt. We rijden verder en ik zeg nog niet koud let op tegen Mario en ja hoor hij staat er weer. We moet om 11.55 uur bij de poort zijn want dan is onze entree voorbij. En ja hoor weer het zelfde spelletje als de heen weg. De auto s die net komen aanrijden draaien ne een tijdje om en kiezen een ander pad alleen wij hebben maar 1 uitweg en das deze. We rijden 100 de meters teruguit omdat ze niet.tollereert dat we er zijn. Ook de Polo komt weer en lacht van ooo alweer. Ze heeft het spelletje lang volgehouden. Het was echt follow the leader zo grappig. Maar was heel erg eng dat kunnen we je wel vertellen. Wat een afsluiting van het park zeg. O ja we waren 5 min. Voor tijd bij de uitgang op tijd dus. De auto word gedesinfecteerd en alles word weer na gekeken of we geen dieren bij hebben. Over de desinfectiematten rijden en dan zijn we helaas het prachtige park weer uit . Etosha bedankt voor de geweldige dagen. We rijden richting Grootfontein naar Roys restcamp. We gaan slapen in een huisje wat net van Hans en grietje is zo grappig ik hoop dat ik vanavond wat kan bijslapen na alle indrukken van de afgelopen dagen. Vandaag hebben we ook de 1e malariapillen geslikt wat ja we zijn bijna in Botswana.

Welterusten voor nu en tot vlug.

Mario en Nancy
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Arlette:
    7 juni 2016
    Lijkt de beekse bergen wel haha.
  2. Viviane:
    7 juni 2016
    Super om jullie verhalen weer te lezen! Wat een ervaring! Nog ff lekker genieten, ik lees/geniet mee. X
  3. Helga:
    7 juni 2016
    Wow, wat fantastisch om jullie verhalen weer te lezen! Nog heel veel plezier samen!
  4. Nicole en Henry:
    7 juni 2016
    Heerlijk om jullie verhalen te lezen. Kijk er iedere keer naar uit. Wat een indrukwekkend park zeg! Om nooit te vergeten volgens mij. Veel plezier in Botswana! En liefs van ons.
  5. Opa en oma:
    7 juni 2016
    Lijk ons wel spannend om zo:n dikhuid vlak voor je te hebben ,je hebt de uitgang van het park gevonden nu op naar Botswana fijn dat we op deze manier met jullie mee mogen genieten al vindt oma wel dat je soms te dicht bij de dieren komt een knuffel van ons