The Grand Canyon

13 juni 2014 - Grand Canyon, Verenigde Staten

The Grant Canyon 1 van de 7 wereldwonderen en dat is het echt waar. Wat een GAAF spektakel wat moeder natuur hier heeft gedaan. Gisteren avond zijn we naar de zonsondergang wezen kijken echt zooooo mooi om mee.te maken. Het was druk niet normaal. Vandaag zijn we langs de Grant Canyon gereden met de bus. In totaal had je 9 stop met uitkijkpunten. Elk uitkijkpunt was zo indrukwekkend. Overal waren de kleuren anders, de vallei anders echt prachtig en het mag zich oprecht een wereldwonder noemen. We hebben 2 x van de ene stop naar de andere stop gewandeld. Het was heel erg warm vandaag en we hadden veel water bij Gelukkig. Onderweg zijn we wederom vele dieren tegengekomen zoals een vos, salamanders en een condor das een vogel met een vleugelwijdte van 3 meter. We zijn ook naar de.film van geweest dan zie je gehele Grand Canyon em dat op een scherm van 16 meter hoog en breed. Dat was gaaf met dat geluis en de historie te zien van de Grand Canyon. Al met al hebben we vandaag een geweldige dag gehad. Kijk naar de foto s en jullie begrijpen wat we bedoelen.

Nou voor jullie zo goedemorgen en heb een fijne dag vandaag.

Groetjes Mario en Nancy vanuit de Grand Canyon

1. Ivonne:
    13 juni 2014
    hihi leuk te lezen :"vandaag hebben we een geweldige dag gehad" die zin kun je voortaan copieren en plakken,want volgens mij is iedere dag een topper :-) fijn dat alles goed verloopt en jullie zo genieten en dat wij mee mogen kijken een beetje.Op naar de volgende topper :-))
  2. Stan en Vivian:
    13 juni 2014
    Super dat jullie zo genieten van de reis. Aan de foto's te zien is het inderdaad warm weer. Gaan jullie vandaag nog een stukje de Canyon in? Neem in ieder geval veel water mee!
  3. Opa en oma:
    14 juni 2014
    mario en Nancy moet geweldig zijn om zo:n wereldwonder te zien met al zijn schoonheid , kleuren en grootheid,
  4. Tonny meulendijks:
    15 juni 2014