Horseshoe Bend en Antelope Canyon

15 juni 2014 - Big Water, Utah, Verenigde Staten

Gisteren zijn we nog naar Horseshoe Bend geweest. Das een berg in een vorm van een hoefijzer en daaromheen stroomt de colerado river. Zo mooi echt waar. We hebben daar mooie foto's gemaakt. Alleen het stormt hier vanaf gisteren dus af en toe moest je je goed vasthouden. Later begrepen we dat we een echte tunderstorm hebben gehad. We zijn nu in het natuurpark de Glenn Canyon en nee is geen typefout.
Vanmorgen zijn we richting Antelope Canyon gegaan. Dat word beheert door de zeeindianen. Das een grot waar je door heen loopt en dan de zonnestralen mooi doorheen komen. We hadden de tour van 10 uur de rest van al volgeboekt. Je gaat dan met een terreinwagen echt de woestijn in en daar staan grotten en dan word je begeleid door indianen. De dame die wij hadden wist prachtige poses voor te doen met de fotocamera zodat het zo n geweldige foto s zijn geworden. Ze stelde bij elke fotocamera van onze groep de kleuren in zodat het plaatje er perfect uitzag. Voor het resultaat zie de foto ' s. In deze grot is ook een foto gemaakt voor het tijdschrift National Geografic en die is toen verkocht voor 1 miljoen dollar.
Daarna gingen we boodschappen doen en mario had bier gekocht. Moest hij zijn ID laten zien want het bier mocht niet mee met mensen onder de 40 hahaha. Echt waar. Ze dachten dat Mario jonger was denk ik. Rijden we richting de camping tellen we 9 kerken op een rij. Das toch niet normaal. Bij ons worden ze dicht gegooid en hier zie je ze echt om de haverklap met teksten als Love God, prease the lord en noem maar op. We zitten nu op de camping bij lake powell echt zo toeristisch en een prachtig uitzicht vanuit de camper. Het is net in schilderij het uitzicht of dat uit een film. We zijn net nog even heerlijk wezen zwemmen in het zwembad aan het lake powell. Nou wij gaan lekker bbq en morgen op weg naar Monument vally.

Voor jullie zo goedemorgen allemaal.

Groetjes Nancy en Mario

1. Opa en oma:
    15 juni 2014
    Wat een bofkonten ,jullie zien nu mijn rivier (Colorado) uit mijn cowboy en indianen boeken, altijd was daar strijd.
    Wat een schoonheid die grot met dat lichtinval.Fantasties hoe je ons laat mee genieten met foto*s en verhalen .
    (schrijvers talent) liefs van opa en oma.
  2. Tonny meulendijks:
    15 juni 2014
    heel fyn al die verhalen geniet er maar van
  3. Viviane:
    15 juni 2014
    Wauw, wat een schitterende verhalen van de afgelopen tijd en ontzettend mooie foto's. Vooral de beerverhalen vond ik erg gaaf, dat moet super zijn om die in de natuur te zien. Jullie nog veel plezier. Groetjes Viviane xxx
  4. Pascale:
    15 juni 2014
    Gave foto's zeg! Geweldig!