Kubu eiland naar Planet Boabab

Hallo,

Woensdag 16 mei.

Vanmorgen stonden we op en de zon stond al te branden we konden eindelijk onze korte broek aan. We zijn we vanuit Kubu eiland vertrokken naar boab camp. Een lange zware rit over de pan van 160 km. Heel lang hebben we geen auto gezien. Wel zagen we hutjes onderweg waar mensen heel sober leefde in de middel of nowhere. Echt we vragen onszelf af hoe ze dit zo doen. We volgen de weg en in ene staan we bij iemand op de plaats die ook meteen kwam. Hij hielp ons netjes en hij vroeg heb je 5 Pula voor mij en we hebben hen geld gegeven. Mario kreeg een hand en hij zij God blessed you. Overal waar je hier komt is het in de stad, platteland of waar ook iedereen zwaait naar je de kleinste kinderen tot oudere mensen zo leuk. Onderweg komen we wilde paarden tegen wat een prachtig gezicht is dat. De pan was een hele zware rit maar eindelijk komen we op de harde weg. Hier schrikken we want we zien wat de regen van de afgopen maanden hier heeft gedaan. Al het land staat onder water. Echt heel hoog. Nu begrijpen we waarom we zo lang op akkoord hebben moeten wachten voordat we op sommige campings mochten komen. Deze waren gewoonweg niet bereikbaar.
In ene moeten we stoppen. Er is geen weg meer. Alles staat onder water het land en de weg.
1.5 km lang hebben we heel langzaam 4x4 moeten rijden door het hoge water. Zie foto s. (Over een paar dagen zullen we dit veel meer moeten doen maar dan met dieren in het water )dus dit was een goede oefening voor mij. Het ging goed maar was wel eng. We komen aan op de camping (plaats 4 ) en zijn lekker bij zwembad gaan relaxen. Even genieten van hrt prachtige weer. Het is een wat luxere camping dus we gaan vanavond ook lekker hier een hapje eten. De komende dagen (waarschijnlijk pas weer maandagavond ) zullen we pas weer bereikbaar zijn. We gaan nl de kalahari in. Dus helaas even geen verhaaltjes van ons. We gaan weer naar de dieren.

Tot laterrrrr

Liefs van ons xxx

1. Maria Wiermans:
    17 mei 2017
    Dat is het echte werk, spannend. Leuk om jullie te volgen, denk weer terug aan onze reizen. Geniet maar lekker en voorzichtig!
  2. Erwin & Sabine:
    17 mei 2017
    Superleuk weer om alle verhalen te lezen, jullie zitten er weer helemaal in. Geniet we lekker van. X van ons
  3. Huub:
    17 mei 2017
    Kei mooi, leuke verhalen en mooie foto's
    Ben jaloers
    Geniet er van
  4. Petra berkers:
    18 mei 2017
    wat een armoedige hutjes.
  5. Opa en oma:
    19 mei 2017
    Wat een fijn gevoel moet het geven om na een zo lange rit en zware rit door de pan op een camping aan te komen on na te genieten van deze dag.
    groetjes xxx
  6. Nicole en Henry:
    19 mei 2017
    Fijn om ook ff een keer te genieten na zo'n rit!!!!! Ik kijk uit naar volgende week om weer te genieten van jullie verhalen.