Nacht in de jungle

2 juni 2015

Wat een nacht hebben we gehad phhhh. Omdat er geen ramen in de lodge zitten hoor je alle dieren hier op het eiland en die maakt het niet uit if het nacht is of dag due gaan gewoon door. Vogels, kikkers krekels ze blijven aan de gang. Rond 5 uur worden we luud wakker gebrult door de brulapen jezus wat een herrie naken die zeg. We liggen klaar wakker in ons bed en zien in een keer (vanuit ons bed ) apen voorbij slingeren echt zoooo gaaf is dat om te zien. Zelfs een babyaapje slingerde vantak naar tak. Er gebeurt vanalles voor ons raam. Aangezien we klaar wakker zijn gaan we maar uit bed. Om kwart voor 6 staan we aangekleed en wel kllaar. Ontbijt is pas om 7 uur. Dan maar ewn wandeling door de prachtge tuin doen. Om 7 uur worden we al opgewacht door de (5) honden en carolien voor het ontbijt heerlijk was dat. Om half 8 rijden we aan naar national park Serval. We krijgen een gids en die begeleid ons door de jungle. Wat een happening was dat echt in een woord super geweldig. 3 uur lang dieren spotten. We hebben zwijnen, 3 soorten apen, verschillende vogelsoorten, leuguanen en zelfs.een krokodil gezien. Maar ook nr 3 van de mist see dieren hebben we geIen de Toekan. Echt een super beest. Wat een kleuren. Die gids hoorde.aan het geluid welke vogel het was echt die wist zo veel. Dit was een geweldige ervaring om mee.te maken. We zijn verder gereden en kwamen bij een drukke arena. We gaan binnen kijken en is het gewoon een vee handel waar koeien verkocht worden. Binnen.10 seconden was de koe verkocht. Heel leuk om te mee te maken hier in dit land. We rijden terug naar onze lodge. Komt Carolien al aan van jullie waren net weg komen er 2 miereneters aan ze liggen nu in de boom te slapen. Echt liggen ze met zijn 2tjes in het hol. Helaas geen foto maar wel een tekening bijgevoegd hie ze er uizien. Mario gaat een wandeling maken en ik ga even slapen want de jetleg, ander ritme en de warmte worden me teveel. Morgen haan we verder naar de watervallen. Bij jullie is het nu half 3 in de nacht dus nog even lekker slapen wij gaan lekker dineren in het dorp. Tot morgen.

Xxx Nancy en Mario

1. Helga:
    2 juni 2015
    Heerlijk om zo mee te kunnen genieten door jullie reisverhalen!
    Wat een fantastische belevenis.
  2. Opa en oma:
    2 juni 2015
    lijk ons moeilijk slapen met zo veel kabaal rond je lodge ,maar wel fascinerend .
  3. Ron:
    2 juni 2015
    Wow wat een mooie verhalen zeg, nog een hele toffe tijd toegewenst. Enjoy
  4. Chantal:
    2 juni 2015
    Super leuk te lezen dat jullie weer een droomreis aan het maken zijn. Nog maar net daar en al zoveel gezien en meegemaakt. Heel veel plezier nog.