Nieuwe reis geboekt Nieuw Zeeland

13 september 2018 - Veldhoven, Nederland

Beste vrienden,

Het is alweer een tijdje geleden dat jullie van ons hebben gehoord.  Maar we hebben goed nieuws we hebben in 2019  weer een geweldige reis geboekt en wel naar Nieuw Zeeland.

We vertrekken op 14 febr. 2019  en vliegen 26 maart weer terug om op 27 maart weer thuis te zijn. We hebben een tussenstop in Hong Kong.  6 weken gaan we naar de andere kant van de wereld. Wat een heerlijk vooruitzicht.

We gaan rondreizen  met een camper via Zuiderlijk Eiland naar het Noorderlijk Eiland. We hebben er ongelofelijk veel zin in om aan dit prachtige avontuur te gaan beginnen.

We zijn op dit moment  druk bezig met de voorbereidingen om er wederom een geweldige herinnering van te gaan maken.

We hopen dat jullie weer lekker mee willen genieten van onze verhalen.

Aftellen is begonnen nog 22 weken.

Tot snel.

Groetjes Nancy en Mario

1. Monique:
    13 september 2018
    Gaaf, veel plezier met de voorbereiding.
  2. Carole:
    Dát doen jullie goed!
    Heel plezier met de voorpret en de voorbereidingen...
    Weet eigenlijk niet of ik je zo lang kan missen....
  3. Vivian Geelen:
    13 september 2018
    Wat een heerlijk vooruitzicht weer! Wij hebben ook al geboekt: zomervakantie naar Australië😃
  4. Pascale:
    13 september 2018
    Super gaaf! Ik kijk nu al uit naar de verslagen!
  5. Tinus en Mieke:
    13 september 2018
    WoW...dat is een fantastisch vooruitzicht! Heel veel succes met de voorbereidingen.
  6. Helga:
    14 september 2018
    Wow, dat is nog eens een vakantie, 6 weken! Heel veel plezier met de voorpret! Kei leuk om weer de verslagen te kunnen lezen.
  7. Janny Schippers:
    14 september 2018
    Dat is weer een leuk vooruitzicht!! Wij hebben ook erg genoten van Nieuw zeeland! Prachtig land en leuke mensen!! Alvast veel voorpret!
  8. Kaatje:
    14 september 2018
    Kei leuk. Gaat zeker fantastisch worden
  9. Petra berkers:
    14 september 2018
    geweldig ik kijk er al weer naar uit om alles weer te lezen
  10. Opa en oma:
    14 september 2018
    We hopen weer mee te mogen via mijn computer om zo weer van jullie reis te genieten
  11. Maria Wiermans:
    15 september 2018
    Weer een geweldige reis, wij gaan jullie zeker volgen.
  12. Erwin & Sabine:
    17 september 2018
    Een heerlijk vooruitzicht....! Heel veel plezier met alle voorbereidingen, natuurlijk gaan we jullie weer volgen! XXX
  13. Uwe en Marjon:
    17 september 2018
    Veel plezier alvast met de voorbereidingen voor jullie reis!
  14. Natasja:
    1 oktober 2018
    Super leuk vooruitzicht, geniet alvast vd voorbereidingen