Parel witte stranden, apen en racoons

12 juni 2015

Vandaag een rustige dag gehad. We zijn naar Manuel Antonio geweest. Das een park met allemaal mooie witte stranden, Geweldige uitzichten en wederom vele dieren. We zoeken een plekje op het strand en ja hoor we zitten nog geen 3 minuten en de apen en wasbeertjes komen al vlug onze kant op. Ze zoeken (als je niet op let ) in alle tassen en graaien alles af op zoek naar eten. Een prachtig gezicht om te zien hoe sluw ze zijn tot het moment dat je jou in het oog hebben. Een wasbeertje komt op ons af pakt de plastic tas met hun pootjes en trekken als een gek eraan. Maar ik trok natuurlijk ook terug want ik wilde mijn spullen niet kwijt. Uiteindelijk liet ze los maar de hele tas was aan stukken gereten echt niet normaal. Bij een andere dame, die pakte haar lunch pakketje uit haar tas en hup ze griste het zo uit haar handen met papier en al. Ik palte een banaan en binnen een mum zat er een aap. Ik geef mijn banaan aan Mario en die gooide hem weer naar mij maar ik had het niet op die aap en ze pakt zo de banaan gaat in de boom ziiten schilt de banaan en eet hem echt heerlijk op. We wilde een relax middagje maar het werd een middag opletten en heel veel lachen om de dieren ( vooral bij wat ze bij de nadere mensen deden ). Mario is wat gaan rond wandelen en heeft nog een luiaard gespot. De leguanen lopen gewoon tussen de kinderen die zandkastelen aan het bouwen zijn. We gaan terug naar het hotel en het begint in een keer heel hard te regenen. We komen aan in het hotel en gaan heerlijk in de kletterende regen zwemmen wat was dat heerlijk zeg. Helaas heeft het de hele avond geregend maar we hebben er weinig last van gehad. We hebben een fijne dag gehad vol nieuwe avonturen. Morgen gaan we weer verder richting het zuiden. Jullie slapen nu en wij gaan zo slapen. Hele fijne dag morgen.

Xxx Mario en Nancy

1. Opa en oma:
    12 juni 2015
    mooi om zo op het strand te zijn met al die vier voetjes die je niet met rust laten liefs opa en oma
  2. Pascale:
    12 juni 2015
    Nou jullie maken wat mee zeg! Klinkt geweldig!