Rustige dag

13 juni 2015

Hallo allemaal vandaag hebben we een rustige dag gehad. We hebben uitgeslapen tot 7 uur en hebben rustig geontbijt. Daarna is Mario nog een wandeling gaan maken en heb ik alles opgeruind en ben daarna nog lekker gaan lezen aan het zwembad. We rijden door het dorp en zien dan pas hoe hard het eigelijk gisteren heeft geregend. Heel veel wegen stonden blank in het dorp. We rijden door naar onze volgend hotel maar deze was helaas gesloten. We gaan naar de 2e optie en daar wachten ons 2 super aardige mensen op Huub en Marieke. Ze zijn ons zeer behulpzaam met onze vervolgtocht. Ze regelen ons hotel waar we morgen naar toe gaan. Morgen gaan we diep de jungle in dus hebben we waarschijnlijk geen wifi. Dus geen zorgen als we een paar dagen niet reageren via.de reislogger. Dan kunnen jullie er rekening mee houden. Jullie slapen nu lekker en staan zo op en wij gaan zo slapen.
Nou tot snel.

Groetjes Mario en Nancy

1. Frank:
    13 juni 2015
    Boeiend om jullie verhalen te lezen! Veel plezier in de jungle komende dagen. Heel stoer wat jullie doen!
  2. Opa en oma:
    14 juni 2015
    wacht met veel interesse op de diepe jungle verhalen.
    Geniet er van en pas goed op daar in het oerwoud. groetjes en liefs van opa en oma
  3. Uwe en Marjon:
    15 juni 2015
    Zo te zien hebben jullie een geweldige vakantie! Ik lees telkens jullie verhalen en zo zijn we op de hoogte van jullie reis