Vakantie 2017

12 december 2016 - Veldhoven, Nederland

Hallo,

Daar zijn we weer.

Het is weer even geleden maar we zijn alweer druk aan het zoeken voor de vakantie van 2017.

Gisteren zijn we bij de Meet en Greet geweest over de reizen naar Afrika. We moeten stiekem toch wel zeggen dat we verslaafd zijn geraakt aan de safarireizen en willen dit dan ook graag weer samen gaan doen. We hebben lang moeite gehad om het "gewone"leven weer op te pakken na deze prachtige reis. Vooral ik (Nancy) heb heel veel heimwee gehad.

We gingen daar heen om info te verkrijgen over onze volgende reis, echter liep het iets anders, de eigenaar zag ons en we kregen (na toestemming van ons) meteen een soort ketting om van zijn organisatie. wij waren ervaren reizigers en mensen konden aan ons vragen stellen over onze reis die we vorig jaar hadden gemaakt.

Dit was ontzettend leuk om te doen maar vooral om weer te vertellen wat we allemaal hebben meegemaakt op onze geweldige reis die we hebben gedaan.

We hebben genoten om dit te delen met mensen en weer even terug te zijn in die wereld.

Mensen wilde van alles weten en hebben zoveel mogelijk tips gegeven aan ze..

Uiteraard hebben we aan mede ervaren reizigers onze vragen kunnen stellen over onze reis van 2017.

We willen graag naar Zuid Afrika, Zimbabwe en Stukje Botswana wat we nog niet hebben gehad. Maar nog niks is zeker.

Ik hoop jullie vlug op de hoogte te stellen waar we heen gaan reizen.

Allemaal veel voorpret met het regelen/boeken van jullie vakantie.

Groetjes Mario en nancy

1. Wendy:
    12 december 2016
    Veel plezier met de voorpret, die is zeker zo leuk!!!
  2. Nicole en Henry:
    Het Nancy en Mario,
    Wat leuk dat jullie weer een reis gaan plannen. We horen graag weer jullie verhalen ter zijner tijd.
    Geniet alvast van de voorpret. Tot hoors
  3. Erwin & Sabine:
    13 december 2016
    Heerlijk vooruitzicht...succes met de voorbereidingen! X van ons
  4. Opa en oma:
    13 december 2016
    Wat een planning moet dat weer zijn om zo een vakantie voor te bereiden.
    geniet er van. groetjes van ons