Nog 5.5 week

4 april 2017 - Veldhoven, Nederland

Hallo allemaal,

Het is al even geleden maar over 5.5 week vertrekken we weer richting Afrika. Tenminste dat hopen we.
Gisteravond kregen we het bericht dat er in Botswana een aardbeving is geweest. Een beving van 7.1 op de schaal.van rigter. Tot zover zijn er geen gewonden hebben we kunnen lezen maar de media is niet scheutig met informatie naar buiten brengen. We weten niet hoe het land er aan toe is.
We balen enorm maar we zijn nog positief. We hopen dat het meevalt in de gebieden waar wij komen en dat de dieren niet te veel ervan hebben meegemaakt. Ook is het zo dat er heel veel regenval is geweest afgelopen seizoen waardoor een aantal campings niet bereikbaar zijn en misschien moeten uitwijken naar alternatieve campings. Dus dit jaar een vakantie met een uitdaging erin.
We houden jullie op de hoogte.
We vertrekken (als het goed is ) op 12 mei vanaf Brussel maar Johannesburg. En landen op 10 juni weer op Brussel. De voorbereidingen zijn in volle gang en hebben er enorm veel zin in.
Nog 35 nachtjes em dan is het eindelijk weer zover.
We houden jullie op de hoogte en hopen dat jullie weer genieten vam onze reisverhalen.

Groetjes van ons xxx

1. Manon:
    4 april 2017
    Oh heerlijk om weer met jullie mee te reizen X
  2. Erwin & Sabine:
    4 april 2017
    Jeetje dat gaat snel, we kijken weer uit naar jullie verhalen. X van ons
  3. Nicole en Henry:
    4 april 2017
    Gezellig, al die verhalen!!!!
  4. Kaatje:
    4 april 2017
    Gezellig, wij wachten vol spanning!
  5. Petra berkers:
    4 april 2017
    o heerlijk dat word weer genieten
  6. Opa en oma:
    5 april 2017
    we wensen jullie een goede voorbereiding toe
  7. Uwe en Marjon:
    Hai!
    Hoop dat jullie reis goed gaat verlopen! We volgen jullie reis weer hoor@
    Groetjes
    Uwe & Marjon
  8. Tinus en Mieke:
    5 april 2017
    Weer een heerlijk vooruitzicht! Succes met de voorbereidingen.
  9. Francis:
    26 april 2017
    Leuk, leuk, ben benieuwd!
  10. Corita van de Pol:
    13 mei 2017
    Hoi Nancy en Mario,
    Wij willen jullie een hele goede reis wensen. Geniet van elkaar en van al het moois dat jullie gaan tegenkomen daar. Hoop dat jullie mooie herinneringen gaan maken.
    Als jullie het goed vinden gaan wij jullie gezellig volgen....
    Have Fun!!!!
    Groetjes van de Pollekes