Nog 5.5 week

4 april 2017 - Veldhoven, Nederland

Hallo allemaal,

Het is al even geleden maar over 5.5 week vertrekken we weer richting Afrika. Tenminste dat hopen we.
Gisteravond kregen we het bericht dat er in Botswana een aardbeving is geweest. Een beving van 7.1 op de schaal.van rigter. Tot zover zijn er geen gewonden hebben we kunnen lezen maar de media is niet scheutig met informatie naar buiten brengen. We weten niet hoe het land er aan toe is.
We balen enorm maar we zijn nog positief. We hopen dat het meevalt in de gebieden waar wij komen en dat de dieren niet te veel ervan hebben meegemaakt. Ook is het zo dat er heel veel regenval is geweest afgelopen seizoen waardoor een aantal campings niet bereikbaar zijn en misschien moeten uitwijken naar alternatieve campings. Dus dit jaar een vakantie met een uitdaging erin.
We houden jullie op de hoogte.
We vertrekken (als het goed is ) op 12 mei vanaf Brussel maar Johannesburg. En landen op 10 juni weer op Brussel. De voorbereidingen zijn in volle gang en hebben er enorm veel zin in.
Nog 35 nachtjes em dan is het eindelijk weer zover.
We houden jullie op de hoogte en hopen dat jullie weer genieten vam onze reisverhalen.