Zelda s guestfarm

18 juni 2016

Na een hel van een nacht, accommodatie was " slecht " niet schoon en bed was een ramp en het was erg koud (de gastvrouw gaf aan dat het de komende dagen gaat vriezen ) gaan we naar Zelda s guestfarm onze laatse adres alweer. We moeten de grens over van Botswana naar Namibie en onze tijd weer aanpassen naar een uur eerder. Alle formulieren wederom invullen en alle stempels in onze paspoorten en dan op naar.de buitenpost Hier word een controle op de auto gedaan of we geen vlees bij hebben. Gekeken word of we geen gekke spullen bij hebben en dan kunnen we Namibie weer in. We komen aan bij een leuke camping Zelda s farm. We worden hartelijk ontvangen en naar onze plaats gebracht Leppardscave. Das recht tegenover het verblijf van de luipaarden die ze hier hebben. Ze hebben 2 klientjes van 11 maanden. Ze hebben deze 2 gevonden en of hun moeder is dood of ze zijn in de steek gelaten. Ze kunnen dan ook niet meer terug in de natuur. Helaas is de stam van de himba s vandaag niet aanwezig. Die komen normaal ook elke avond op het kamp das een tegenvaller. Want Mario wilde graag in zijn psv shirt op de foto met blote vrouwen. Helaas jammer. Om half 5 gaan we met een gids langs de dieren om ze te voederen. Het zijn allemaal dieren die zijn gevonden/gewond waren en worden opgevangen. Emoes, stekelvarken , meerkatten, wrattenzwijn en de luipaarden. Het was erg leuk om mee te maken. Helaas gaan we onze laatste avond in en vinden dat allea behalve leuk. We reden hier naar toe en zeiden beide als we de auto mochten/konden omdraaien en het rondje opnieuw doen maar dan andersom deden we het meteen. We willen allebei niet naar huis. Het is hier zoooo mooi en prachtig. Mario wil wel zelfs land kopen en proffecioneel gaan gamedriven hier zegt ie. Maar helaas komt aan alles een eind en ook aan deze reis. Morgen nog 300 km rijden naar Windhoek en dan richting huis naar ons kleine muizenmeisje die we erg gemist hebben.
Wij gaan nu lekker eten en gaan daarna nog lekker vuurtje stoken en nog even heerlijk nakletsen over onze heerlijke vakantie die we hebben gehad.

Allemaal bedankt voor de vele reacties die we hebben ontvangen we vonden dat erg leuk. Vooral om jullie ook een beetje mee te laten reizen op onze prachtige vakantie

Welterusten voor zo en tot snel

Xxx van ons

1. Erwin & Sabine:
    18 juni 2016
    Jeetje wat zijn de weken omgevlogen en wat hebben jullie weer een hoop meegemaakt. We hebben genoten van alle verhalen, het was net of we er een beetje bij waren. Tot volgend jaar, we zijn benieuwd waar "we" dan naar toe gaan! Goede reis naar huis en tot snel XXX
  2. Nicole en Henry:
    18 juni 2016
    Jammer hè Mario: helaas geen foto met de blote vrouwen!!!!!Maar wat hebben jullie een mooie reis gemaakt. Nog een laatste dag en dan weer richting huis, naar oa het muizenmeisje. Ook weer fijn om haar te zien. Geniet nog heel even en tot hoors. Liefs van ons.
  3. José Luken:
    18 juni 2016
    Wat een mooie verhalen! Ik heb ervan genoten weer met jullie mee te lezen. Nu in voor mij onbekend gebied, maar jullie schrijven het alsof we er allemaal zo bij kunnen zijn... Dank!!
  4. Manon:
    18 juni 2016
    Tjee wat erg, nu alweer naar huis!! Shit-tie-pit....!!! Geniet nog even van jullie rit terug! Hou jullie vakantie zo lang mogelijk vast! Het klinkt zo fijn❤️ Dikke knuffel
  5. Pascale:
    19 juni 2016
    Jammer dat zo'n vakantie voor ij vliegt. Maar volgens mij is het rode zand van Afrika ook in jullie hart gekropen en gaan jullie vast nog wel een keer terug! Geniet er nog ff van! Goede en veilige reis terug naar huis. We kijken al uit naar jullie live verhalen en foto's! Xxx
  6. Opa en oma:
    19 juni 2016
    Het was voor ons fijn om met jullie (via verhalen en foto,s ) mee te mogen genieten van de reis geniet nog van de thuisreis en gauw tot ziens lieve groetjes van ons.
  7. Petra berkers:
    20 juni 2016
    het waren weer geweldige verhalen, jammer dat het weer voorbij is ik heb er weer van genoten.